Nokia 6120 Classic, White wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nokia 6120 Classic, White wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

kapiteinkurk 03-02-2009

Ik herken me totaal niet in de negatieve reacties betreffende de 6120. Qua degelijkheid is mijn toestel na bijna 1 jaar gebruik nog perfect in orde (ben er wel zuinig op). Niks geen loslatende toetsen of wat dan ook. Geluid is goed, batterijduur ook (hoewel de 6230i beter was qua batterij). Opstarten gaat uitermate snel voor een Symbian of zelfs voor een gsm in het algemeen, applicaties laden snel, navigatie loopt vlekkeloos. Kortom: niets dan lof over deze kleine, lichte alleskunner!!

Patlick 16-01-2009

Prima telefoon!

Heb hem nu al meer dan een jaar en nog steeds tevreden.

Verwacht niet teveel van de camera, want die vertoont heel erg veel ruis (vooral 's nachts). Maar daarvoor gebruik ik hem ook niet.

Fijne aan deze telefoon is dat het een compacte symbian S60 telefoon is en je er heel veel toepassingen zelf op kunt zetten. Ik gebruik hem vooral (naast smsen en bellen) voor het bijhouden van mijn agenda en contacten. Dit is hele makkelijk te synchroniseren met PC dankzij Nokia PC Suite.

even op een rijtje:

+ compacte telefoon die fijn in de hand ligt
+ Helder scherm
+ vergeleken met andere symbian telefoons is deze vrij snel
+ redelijk lange standby tijd (3-4 dagen met regelmatig gebruik)
+ goedkoop vergeleken met andere (symbian) telefoons
+ fijne indeling van menu

- Camera is waardeloos
- vingervlekken-magneet
- D-pad knop raakt verf heel snel kwijt

Langere accuduur haal je door de helderheid van je scherm te verlagen. Dit maakt bij mij een enorm verschil, terwijl het scherm toch nog steeds goed te lezen is.

Al met al een prima telefoon en veel waar voor je geld.

Nico12 10-11-2008

Prima telefoon, sinds juli in bezit. Ook gekocht om in de vakanties met de laptop te kunnen mailen als er geen wifi is. Dat werkt prima, zowel via de usb-kabel als via bluetooth. Maar gewoon bellen en sms'-en gaat ook prima. Alleen wordt het scherm bij een langer gesprek een beetje warm. Alles bij elkaar een hoop smartphone voor een redelijk bedrag.

gerben2 21-10-2008

Hoi,

ik heb dit toestel al een jaar en ben er nog steeds super tevreden over.
Je kan er alles mee wat je maar wilt. Echt super.

Mr. Ed 10-07-2008

Ca. 1 maand na aanschaf in een hoek gegooid en mijn 'oude' E 50 uit de la gehaald.
De software was niet goed en (toen) ook niet te updaten, agenda herinneringen e.d. gaven geen alarm en de telefoon was traag. In dezelfde maand ging het ook het achterklepje los zitten dus het bekende papiertje tussen de accu en het klepje om dit toch te klemmen.

Kortom, geen succes voor mij.

dstouwdam 01-07-2008

Telefoon nu een tijdje in bezit. Ben er over het algemeen wel zeer tevreden mee. Heb er tomtom op staan met Benelux kaarten op een mircro SD HC kaart van 4GB. Daarnaast is het luidspreker volume echt hard en de microfoon goed. Je kunt het geluid horen via de speaker en praten via de microfoon in de auto als je rijd.

MP3 volume is ook erg goed en gaat ook hard. Software is makkelijk te bedienen en er zijn regelmatig software updates.

accu is niet denderend maar zeker wel afdoende. Heb altijd BT aan en dan houdt de accu het nog rustig 4 dgn vol. Een bijna lege accu doet er ook lang over om echt leeg te gaan. Dus niet zomaar leeg.

Degelijkheid houdt iets te wensen over. Knoppen e.d. zijn wel goed. Alleen mijn achterkantje valt er steeds van af. Het kapje blijft niet meer goed aan de telefoon zitten. Ik heb em wel in een hoesje geschoven om hem mooier te houden.

Vormgeving vind ik goed. Makkelijke toetsen leuk design ( niet opvallende smart phone ) en ziet er gewoon mooi en klein uit. Ligt god in de hand.

Foto's vallen tegen. Kwaliteit is niet goed te noemen. De foto's zijn voorzien van vlekken en stippen. Vooral 's avonds zijn de foto's bagger. Maar daarvoor koop ik iig geen telefoon.

Al met al een goede telefoon die goed en lekker belt. GOede connectie dmv UMTS / Bluetooth / GPRS e.d. Ideaal telefoontje voor mensen die er veel mee willen,

marianne12 15-06-2008

Ik heb deze telefoon bijna een jaar en ben er niet blij mee. De batterij is zéér snel leeg als je ermee belt. Zelfs al bel je helemaal niks dan nog is het ding binnen twee dagen leeg. Verder vind ik het bereik ook niet goed. Als er weinig bereik is, doet deze telefoon vrij snel helemaal niks meer en ben je onbereikbaar. Ik heb deze telefoon als zakelijke telefoon naast mijn privételefoon, een 6230i. De laatste bel ik meer mee en die doet het véél langer. Bovendien is het bereik stukken beter.
Verder is er bij mij spontaan een toets afgevallen waardoor er voor 35 euro een nieuw toetsenbordje op moest. Ik ben er altijd zeer voorzichtig mee dus daar kan het zeker niet aan gelegen hebben.
Al met al dus in mijn geval geen goede telefoon.

triffids 25-04-2008

Zeer goede telefoon.
Naast een goede mp3-speler en redelijke radio vind ik het vooral leuk om symbian software te kunnen installeren, zoals een stopwatch en wat spelletjes.
Ik heb er ook een geheugenkaart van 4 Gb bij gekocht. Verder heb ik een aantal landkaarten van nokia gedownload en kan ik het toestel nu (half) gebruiken als navigatietoestel (ik heb nog wel geen gps-muis).
Enige spijtige vind ik dat , als je een alarm hebt ingesteld en je hebt het niet gehoord, dat hij dan geen boodschap geeft op het scherm. Dat was bij mijn vroegere nokia wel het geval.
Ik heb mijn gsm trouwens in een hoesje gestoken, zodat hij niet zo snel beschadigd kan raken.
Al bij al: zeer tevreden

Cazziz 21-04-2008

Deze telefoon heb ik aantal maanden geleden besteld.
Mooi toestel, je kunt er veel mee en het heeft een leuke MP3 functie.
MAAR, de knopjes van de mobiel vallen er zonder aanleiding uit. Deze zijn namelijk NIET gelijmd en vallen er tijdens het smsen of bellen zomaar uit.
Als je hiermee terug gaat, wordt er gemeld dat dit niet onder de garantie valt en je een rekening van ongeveer 40 euro moet betalen om enkele (bij mij de 8 en de 9) knopjes te laten repareren.
Ook het scherm is na 1 keertje vallen beschadigd.
Aan de linker rand zit nu een deukje en daardoor zit er een soort wit poeder(?) in het scherm. Dit is ook erg vervelend.
Hij ziet er dus goed uit, hij heeft goede functies, en er komt perfect geluid uit. Een prachtige MP3 speler dus!
Maar als telefoon is het qua degelijkheid en duurzaamheid een hel.
Nee doe mij maar een iPod.

JH Vos 20-03-2008

Ik heb de 6120 al enige maanden. Ik gebruik hem naast bellen veel voor internet onderweg i.c.m. Pocket Internet Totaal van T-mobile. Alle eerder genoemde zaken zijn waar over de 6120, het is een zeer goed toestel dat tenminste niet zo lelijk is als een smartphone als de N73 of N95. Bellen en sms'en gaat goied, ik begrijp eerdere reviews over onhandige menu's niet echt. Deze heeft een Symbian interface die snel en overzichtelijk is, alhoewel je er wel aan moet wennen.
Batterij standby van 5 of zelfs 7 dagen haal ik absoluut niet. Met bluetooth standaard uit en 3G uit haal ik maximaal 3 dagen, met matig bellen. Met 3G aan is hij binnen 1 dag leeg, dus die gebruik ik zelden.

Shailindra 06-03-2008

Ik heb de Nokia 6120 gekocht van wege de formaat en dat het een Symbian telefoon is. Is niet tenminste zo groot als de Nokia N Series en het is toch een Symbian telefoon. Dit is mijn eerste Nokia. Had hier voor een Sony Ericsson K750i (joystick kapott). De menu was natuurlijk even wennen, maar dat went snel. De 2 megapixel camera geeft mooie foto's onder goede omstandigheden. Maar s'avonds is de camera niet egt goed, maarja daar heb je ook een digitale camera voor. Voor de rest een goede camera. Het voordeel is ook dat er een 4gb micro sd kaart in past!! Met de battery doe je ongeveer 7 dagen mee. Als je mp3 luistert of radio doe je er ongeveer 4 dagen mee.

Minpuntjes:
Knopjes wat klein, waardoor je soms de verkeerde indrukt.
Piano zwarte kleur geeft snel vingerafdrukken. Je moet op passen dat je de telefoon niet uit je handen laat vallen omdat de lak glad en de telefoon lekker dun is.
De standaard Nokia oordopjes zijn van slechte-redelijke kwaliteit, als je het verschil hoort met de Sony Ericsson music oordopjes. Maar heb dit op gelost door een stekker van 2,5 mm naar 3,5 mm te kopen voor een paar euro. Heb er nu een Philips SHE8500 op aangesloten, en de oordopjes klinken nu supper goed met als pluspunt de lage bas. Is net zo goed als de Sony Ericsson music oordopjes.
Verder rest een mooie telefoon en als je een Nokia N serie te groot vindt dan moet je deze Nokia 6120 met symbian software, (dus zelfde besturing als de N series) zeker kopen. Ben er zeer te vreden over.

aProdigy2u 11-02-2008

Een degelijk toestel met zeer veel mogelijkheden.
Vormgeving: strak en simpel, beter dan de N73
Geluid: super, een warm stemgeluid een hele verademing in vergelijking met de Samsung D900 die ik eerst had.
Camera: Leuk, niks bijzonders maar daar heb ik m ook niet voor gekocht..
Gebruiksgemak: niet zo snel door een menu als de 3310 voorheen kon maar dat is ook onmogelijk met al die mogelijkheden, maar je komt waar je zijn moet in no-time..

Robin - SE30 11-02-2008

Ik vind de Nokia 6120 een heel degelijk toestel. Met name de mogelijk hede die deze GSM bevat.

De Pluspunten:
Best wel mooie camera
Navigatie
Adobe PDF
En veel meer..

MinPunten:
Menuknopje is onhandig.
Mono geluid (Maar wel mooi geluid.)
Als ik heel soms een spelletje op M'n Nokia wil doen dan druk ik soms op het Rode knopje, heel onhandig.

Maar Daar wen je allemaal wel aan, ik raad hem 10 top aan!

stijnebakkesberekeui 26-01-2008

het is een mooi ding MAAR: eigenljik vind ik het een naar veel te ingewikkeld telefoontje met teveel opties die zich steeds op de voorgrond dringen. gemakkelijke features van oudere toestellen als de 6230i ontbreken.
ik moet veel teveel kiezen emt ding als ik gewoon wil bellen en smssen. geluid overigens ook niet echt goed.
voor mij kortom een ergernis. hierbij is nokia haar logica voor gebruiksgemak verloren

BartM1 09-01-2008

Naar aanleiding van het certificaat beste reviews van december 2007 deze telefoon aangeschaft.

Ik ben er erg blij mee. Lekker klein en licht. Alles zit er op. Meteen er een 4Gb microSD kaartje bijgekocht om mijn MP3'tjes op te slaan.

Ik heb nu alles onder handbereik en dat was ook mijn doelstelling.

- Telefoon. Werkt prima. Mooi helder en scherp display. Handsfree bellen gaat ook prima. Heb de aanschaf van een carkit nog even uitgesteld. Daarbij kun je met de bijgeleverde koptelefoon ook handsfree bellen.

- Camera, zelfs 2 stuks voor video bellen.
Heeft zijn beperkingen met 2 MP maar altijd handig. Er zit een soort flits op, maar dit is eigenlijk een lampje. Dus reikwijdte wat beperkt.

- MP3 speler. Goed geluid. Ook behoorlijk hard af te spelen met de ingebouwde speaker. Hoofdtelefoon is wat minder maar ga nog wel eens een echte Sennheiser kopen.

- Internet. Jammer dat er net geen WiFi op zit. Maar ach, daar gebruik ik mijn laptop wel voor als ik echt wil internetten. Het bekijken van het nieuws en buienradar e.d. gaat prima.

- Radio waarbij de FM zenders automatisch worden ingesteld afhankelijk van de locatie. Jammer dat ie alleen werkt met de koptelefoon aangesloten omdat de draad als antenne fungeert. Logisch eigenlijk.

-Navigatie, heb ik niet aangeschaft. Mijn auto heeft dit al ingebouwd. Wel grappig dat deze telefoon het kan.

Al met al zeker voor de prijs zeer aan te bevelen.

Drenth 14-12-2007

Deze telefoon is een van de betere die ik heb gehad. Ondanks symbian erg snel. Ik heb er zelf programma's op gezet en het werkt allemaal prima.
Navagatie is snel en nauwkeurig. Kortom een must om te hebben.

Pluspunten
- Navigatie
- Lekker in de hand
- Mooi helder scherm

Minpunten
- Goedkope look and feel
- Kraak in luidspreker bij hardste stand

JW75 29-11-2007

Nu een week in bezit. Via Hi met EUR 20+Regelmatig online gratis en 12 mnd EUR 10,05 p/m korting.
Na vele jaren andere merken te hebben gebruikt (Moto, Samsung) was het nu weer hoog tijd voor Nokia.

Pluspunten
Symbian! Op deze manier heeft je phone echt oneindige mogelijkheden. Vooral het installeren van themes bijv. Via www zijn er prachtige (gratis) themes te DL. Zo ziet je 6120 er sweet uit.
Internet en email werkt heerlijk. Geen moeilijk gedoe. Instellen van accounts gaat gemakkelijk (zeker als KPN direct alle instellingen stuurt als de phone aanzet).
Layout en mogelijkheden. Alles ziet er prachtig uit. Je kunt kiezen of je het menu in een raster wilt, V vorm of horseshoe.
Navigatie. Mogelijkheid om navigatie erop te zetten (Symbian!).
Battery. Ondanks het vele spelen de afgelopen week slecht 1 keer opgeladen. Gaat dus moeiteloos 4/5 dagen mee. Ik heb wel eens andere dingen gelezen!

Plusmin
Toetsen. Wennen aan het feit dat ze glad zijn en vlak. Ook de menutoets aan de linkerkant van het toetsenbord was even wennen. Ook zitten de rechter- en linker selectietoetsen iets te dicht bij de C en Menu. Maar echt veel typos heb ik nu ook weer niet gemaakt.
Gaat verder wel heel makkelijk steeds het internet op.

Minpunten
Beetje omslachtige menustructuur. Om bijv. de welkomsttekst aan te passen moet je langs 8 menus. Ook het instellen van een playlist voor de MusicPLayer gaat een beetje moeizaam.
Waar je vroeger je telefoon zo doorhad ben je nu wel even bezig voordat je alle mogelijkheden hebt gevonden. Kan ook weer een plus zijn trouwens al die mogelijkheden ;-)
Verder helpt de handleiding je ook niet echt. Matig van opzet.

Maar heel tevreden met de keus voor de Nokia 6120. Kan hem iedereen aanraden. De 6300 trouwens ook wel als je met iets minder functies genoegen neemt, verder lijken ze vrij veel op elkaar.

Danny 1966 09-11-2007

lichter en kleiner dan de N73 en N95(koelkast) en toch een smartphone die je zo in je borstzakje steekt.
Camera is goed in normale licht omstandigheden.

En is nog sneller als de N95 terwijl de software/besturing het zelfde is.

TomTom 6 werkt er ook op alleen na elke stemopdracht een hikje erna en zal wel opgelost worden door nieuwere versies van TomTom.

Verder heb ik de nieuwe batterij 3x volledig laten opladen en ontladen en daarna kan je hem altijd aan de lader leggen ondanks deze nog halfvol is.

3G netwerk gebruik ik niet en bluetooth staat ook standaard uit want beiden trekken de batterij ook sneller leeg.
Geluid is goed en helder en er zitten ook office applicaties op en een PDF reader.
Een goede Mp3 speler en fm radio.
Toetsen blokkering zit er nu wel standaard op in tegenstelling tot de N73

kortom een zeer complete telefoon die alles heeft wat ik nodig heb en toch niet te zwaar en groot.

groeten

Peter85 26-10-2007

Na wat toestellen uitgeprobeerd te hebben, uiteindelijk gekozen voor de 6120. Het is een mooi, slank toestel met een zeer helder en scherp scherm en een, voor deze prijs, geweldige hoeveelheid mogelijkheden. Nog even getwijfeld over de Nokia 6500, maar de 6120 kan gewoon meer voor minder geld. UMTS, uitbreidbaar geheugen, goede muziekspeler met zeer acceptabel geluid. Eigen nummers zijn in te stellen als ringtone. Omdat het een symbian S60 toestel is, makkelijk uit te breiden met allerlei programma's. Camera maakt in normaal licht goede foto's, in ongunstige omstandigheden is de kwaliteit wel matig. Maar goed, daar heb je ook een digitale camera voor. Bluetooth herkent andere telefoons en m'n iMac direct en overzetten is een fluitje van een cent. Via de USB-poort ziet de Mac de 6120 als externe harde schijf. Bestanden overzetten van Mac naar GSM en vice versa verloopt probleemloos. Enig minpuntje is de batterij, die het zelfs bij weinig gebruik maar maximaal zo'n 5-6 dagen uithoudt. Al met al een fantastische telefoon.

Chrizzle 24-09-2007

Ik heb het toestel nu een kleine week in bezit ne bevalt me erg goed.
Het toestel voelt degelijk aan, maar er komen we erg vlug vingerafdrukken op.
De kwaliteit van de foto's is prima voor een 2.0mpx camera.
De geluidskwaliteit van de ingebouwde speaker is best goed voor een enkele speaker.
Heb ondertussen ook al heel wat 3rd party software geinstalleerd, o.a. tomtom en wat spelletjes, dit is het grote voordeel van een symbian-toestel.
ik heb hem naast de n73 van mijn zusje gehouden en hij is toch veel sneller in het menu e.d.
Al met al een waardige vervanger voor mijn 6233 die ik hiervoor had.

Jaap397 24-09-2007

Ik heb deze telefoon nu een aantal weken en ik moet zeggen dat deze Nokia echt geweldig is!
TomTom werkt super i.c.m. een gps-ontvanger, software/spelletjes installeren is een fluitje van een cent d.m.v. de Nokia PC Suite te gebruiken.
Deze telefoon bevalt dus zeer goed en kan alles en meer dan je denkt. Toch zijn er twee (grote) nadelen. De eerste is dat de camera niet super is, namelijk maar 2 mp. Op zich niet zo erg, maar toch jammer. Het tweede puntje is erger, namelijk de batterijduur. Op dit moment kan ik 2 dagen met mijn telefoon vooruit en dan mag hij weer in de lader. Ik hoop dat het aan de accu van mijn Nokia ligt en dat dit niet geldt voor elke 6120.
Verder zéér tevreden!!

Charango 03-09-2007

Ik heb deze telefoon nu 2 weken in mijn bezit. Mijn oude SE k300i was kapotgegaan door het welbekende joystickje. Ik vind het een zeer fijn toestel. De camera maakt hele mooie foto's (alleen shots van dichtbij vallen tegen vanwege het ontbreken van een macro-functie).

Ik heb mijn geheugenkaart gevuld met muziek. Het geluid is zeer goed, zowel via de speaker als door de bijgeleverde headset. Bediening van de mediaspeler is makkelijk (5-keuze knop)

De prestaties van het toestel zijn niet slecht. Men kan muziek spelen en tegelijk een spelletje spelen.

Het toestel is erg degelijk. Ik heb hem al twee keer van +1 meter op de tegels laten vallen en hij doet het nog steeds naar behoren.

Aangezien Vodafone nog geen onbeperkt draadloos internet aanbiedt, heb ik de internetfunctionaliteit via HSDPA nog niet uitgeprobeerd. Het is een beetje jammer dat het toestel geen Wifi heeft, maar dat wordt gecompenseerd door de HSDPA en G3-functionaliteit.

Nog een klein nadeel is dat niet elke hoofdtelefoon op de 6120 kan worden aangesloten, omdat het geen 3,5mm aansluiting heeft. Omzetkabeltjes zijn echter voor minder dan vijf euro te krijgen.

frablo 27-08-2007

Na m'n 5500 nu een 6120 gekocht, en ik ben er echt super blij mee - een perfect symbian telefoontje met een zakelijk, maar toch strak uiterlijk - en de kleinste symbian die er is (zelfs iets kleiner dan de 5500, hoewel het scherm stukken groter is).

Heb 'm nu 3 dagen zeer intensief gebruikt, en een aantal dingen kan ik er wel over zeggen, hoewel ik er bij moet vermelden dat ik 'm alleen kan vergelijken met m'n 5500 (ook een symbian 60v3):

- Toestel start opvallend snel op voor een symbian en ook opstarten van applicaties gaat aardig snel
- Beltonen/muziek: mooier geluid dan de 5500, en super beeld (16 miljoen kleuren). Geluidskwaliteit tijdens bellen is iets minder
- ingebouwde rss reader doet aan automatische updates :)
- geen gescheiden wap- en webbrowser meer: slechts één webbrowser die automatisch in 'wap-stand' overgaat als je wap-pagina's bezoekt
- toestel wordt snel vrij warm (in elk geval stuk warmer dan 5500) en dat ligt niet lekker in de hand, met name als je zweethanden hebt - door het gladde kunstof ga je snel glibberen en wordt het toestel snel smoezelig - hoewel ik dat laatste persoonlijk niet zo'n probleem vind, het is immers een gebruiksvoorwerp ;)
- menu en C toets aan weerszijden zijn nogal onhandig geplaatst, zeker als je dikke duimen hebt
- er zit geen zip manager op, niet handig aangezien veel externe software alleen als zip bestand te downloaden is. Maar je kunt er wel een zip manager op downloaden natuurlijk.
- web browser schiet een enkele keer spontaan uit, en ook gebeurde het twee of drie keer dat ik bijv door het menu scrollde en één of ander programma spontaan werd geopend. Met andere woorden: hier en daar een software foutje maar ik ben dan ook een zeer intensieve gebruiker - wellicht gebeurt het eens in de 50 keer.

Ondanks de minpuntjes ben ik supertevreden. Voor wie een N73 toch wat te duur vindt (6120 is vergelijkbaar, maar wél veel goedkoper) en graag een kleine telefoon wil die er van buiten uitziet als een mooie doorsnee telefoon, maar van binnen een supersnelle smartphone is met de nieuwste symbian software, is de 6120 een absolute aanrader.

... en zonder loslatend toetsenbord :)
(zie recensies 5500)

pinokkia 14-08-2007

Vanaf dinsdag 7-8 heb ik deze gsm aangeschaft. De geluidskwaliteit van deze gsm vind ik (persoonlijk) is minder dan mijn nokia N70, N91 en N73. De mogelijkheden zijn eindeloos. Deze gsm is met een sandisk 4GB micro sdhc geheugenkaart met tomtom 6 Europa en foto's, mp3 vele malem sneller dan de N series van hierboven om door het menu heen te gaan. Deze gsm is platter en kleiner dan de N series. Dus een mooie compacte vormgeving. Alleen 1 nadeel: je ziet gelijk vinger afdrukken op de behuizing, omdat het glans zwart is en de degelijk voelt minder aan dan to de nokia N91. Maar al met al een zeer waardige telefoon voor dit keer minder geld. Ik heb dit vergeleken met de aanschafprijzen van mijn N series. Momenteel krijg je echt meer waar voor je geld bij de nokia 6120.
Mensen deze gsm is een zeer goede, snelle en goedkope sybiam gsm met zeer veel mogelijkheden.

AZNtony 09-08-2007

Ben van de 6111 overgestapt op deze schatje. Zeer tevreden over de prestaties van het toestel. Het geluidsqualiteit voor één enkel speaker vind ik zeer helder. Een grote verbetering op de schelle gekras van mijn oude 6111.
Het toestel reageert verrassend snel. In het begin was het wel wennen met de voor mij nieuwe indelng van het menu maar daar was ik wel snel weer mee bekend.
Het toestel is uiterste licht en voelt wat breekbaar aan en is volgens mij ook wel krasgevoelig door de glossy look.
Prachtige toestel, een waar ik wel minstens 2 jaar mee kan.